Live Streaming Stream ΠΑΟΚ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΠΑΟΚ ΟΣΦΠ AEK ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ ΑΡΗΣ Schalke PAOK OLYMPIAKOS PLATANIAS PANATHINAIKOS PAOK OSFP AEK LEVADIAKOS PANTHRAKIKOS ARIS live streaming stream link gia live agones f1 formula 1 BRASIL Grand Prix Sao Paulo Βραζιλια gp σαο παολο Live Streaming Stream free tv link λινκ ελληνικα live streaming stream ζωντανα ote tv sport 1 live tv watch live streaming stream live tv watch live streaming stream f1 formula 1 moto gp live streaming stream free tv link λινκ ελληνικα live streaming stream ζωντανα et1 greece net live tv watch live streaming stream|live agones agwnes simera live Αγωνες σημερα Ζωντανα live streaming football matches, live αγωνες ποδοσφαιρου σημερα live agones superleague nova ive αγωνες nova αγωνας φορμουλα ζωντανα LIVE AGWNES SUPER league 2012-2013 ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΓΩΝΕΣ ΣΗΜΕΡΑ superleague live stream, superleague live, greek football live,live streaming greek football, λινκ για αγωνες, superleague live, Live streaming football, Αγωνες Ζωντανα, Live Αγωνες, Agones Simera
Live Streaming Stream ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΕΚ ΠΑΟΚ ΑΡΗΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ SKODA ΞΑΝΘΗ ΒΕΡΟΙΑ ΟΦΗ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΚΕΚΡΥΡΑ ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΚΕΚΡΥΡΑ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ ΟΦΗ ΒΕΡΟΙΑ SKODA ΞΑΝΘΗ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΑΡΗΣ ΠΑΟΚ ΑΕΚ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Live Streaming Stream Free TV Link λινκ Ζωντανα Nova sports ote tv Live Stream

Κυριακή, 12 Σεπτεμβρίου 2010

Watch: Formula 1 Grand Prix Italy Monza | Live Stream

7/11/2010 F1 GP BRAZIL (Sao Paulo) Live Stream Link
F1 GP Download Full Races 2010Link
Download the Race: F1 GP MONZA
http://hotfile.com/dl/72906404/de13077/2010.09.12.F1.Italya.Monza.GP.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/72910872/9a761b5/2010.09.12.F1.Italya.Monza.GP.part2.rar.html

LIVE STREAM LINKS
Για Ολους Τους Αγωνες
Της Καθε Αγωνιστικης
Link

OΦερνάντο Αλόνσο χάρισε στην Ferrari την πρώτη της εντός έδρας νίκη μετά το 2006, ύστερα από σκληρή μονομαχία με τον Τζένσον Μπάτον στο 14ο GP της σεζόν που έγινε στην Μόντσα της Ιταλίας.
Το 1-3 της Scuderia συμπλήρωσε ο Φελίπε Μάσα, σε μια κούρσα που έβαλε και πάλι φωτιά στο πρωτάθλημα με 5 αγώνες να απομένουν, ύστερα από την εγκατάλειψη του Λιούις Χάμιλτον στον 1ο γύρο.
Ο βρετανός της McLaren έχασε την πρωτοπορία του πρωταθλήματος από τον Μαρκ Ουέμπερ, ο οποίος τερμάτισε στην 6η θέση για να περάσει μπροστά στην παγκόσμια κατάταξη με διαφορά 5 βαθμών.

Οι Αλόνσο και Μπάτον μείωσαν σημαντικά τη διαφορά τους από την κορυφή, στους 21 και 22 βαθμούς αντίστοιχα, ενώ και ο Σεμπάστιαν Φέτελ απέκτησε ξανά ελπίδες για τον τίτλο, καθώς ο τερματισμός του στην 4η θέση τον έφερε σε απόσταση 25 πόντων από τον Ουέμπερ.

Η εξέλιξη του GP Ιταλίας
Ο,τι κέρδισε ο Αλόνσο με πολύ κόπο στις κατατακτήριες δοκιμές, το έχασε μέσα σε μόλις λίγα μέτρα. Ο poleman της κούρσας είδε τον Μπάτον να πετάγεται μπροστά του στην εκκίνηση και να του αρπάζει την πρωτοπορία, αλλά και τον Μάσα να τον πιέζει τρομερά στις πρώτες στροφές.
Οι δύο Ferrari πήγαν πλάι-πλάι και είχαν μια επαφή χωρίς συνέπειες, πριν ο Αλόνσο περάσει καθαρά μπροστά για να κάνει δική του την 2η θέση. Αντίθετα η επαφή του Χάμιλτον με τον Μάσα σε μάχη για την 3η θέση κατέληξε σε καταστροφή για τον βρετανό, ο οποίος κατέστρεψε την εμπρός δεξιά του ανάρτηση και τέθηκε εκτός αγώνα, πριν προλάβει να συμπληρώσει τον πρώτο γύρο.
Πολύ άσχημα ήταν τα πράγματα στην εκκίνηση και για τον Ουέμπερ, ο οποίος καθυστέρησε και πάλι χαρακτηριστικά να ξεκινήσει από την 4η θέση του grid, με αποτέλεσμα να πέσει 9ος.
Στη συνέχεια και για 37 γύρους οι Μπάτον, Αλόνσο και Μάσα δημιούργησαν ένα τρενάκι στις τρεις πρώτες θέσεις, ανοίγοντας γρήγορα τη διαφορά από τους Ρόσμπεργκ, Κούμπιτσα, Χούλκενμπεργκ, Φέτελ και Ουέμπερ που ακολουθούσαν. Ο Αλόνσο παρέμενε κολλημένος πίσω από τον Μπάτον για πολλή ώρα, χωρίς όμως να δοκιμάσει προσπέρασμα, προτιμώντας να περιμένει τα pit-stop.
Ο ισπανός δικαιώθηκε για την υπομονή του. Αλλαξε τα μαλακά με τα σκληρά λάστιχα έναν γύρο μετά τον Μπάτον, στον 38ό, και κατάφερε να βγει οριακά μπροστά από την McLaren του αντιπάλου του, δίνοντας το σύνθημα στους ιταλούς στην κερκίδα να ξεσπάσουν σε έξαλλους πανηγυρισμούς, βλέποντας μια Ferrari να οδηγεί τον αγώνα.
Ο Μάσα μπήκε για το δικό του pit-stop στον 39ο γύρο, ωστόσο προηγουμένως δεν είχε βρεθεί τόσο κοντά στους δύο πρώτους όσο χρειαζόταν για να κερδίσει κάποια θέση, και έτσι παρέμεινε 3ος.
Εχοντας πάρει την πρωτοπορία, ο Αλόνσο άρχισε να γράφει τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο για να ανοίξει μια καλή διαφορά από τον Μπάτον και τελικά να εξασφαλίσει τη νίκη, 3η του φετινή, η οποία τον βάζει και πάλι στο κόλπο του πρωταθλήματος.
Πιο πίσω ο Ουέμπερ προσπαθούσε εναγωνίως να κερδίσει όσο το δυνατό περισσότερες θέσεις, γνωρίζοντας ότι ο Χάμιλτον θα έφευγε από την Μόντσα με άδεια χέρια. Εχοντας περάσει τον Φέτελ στους πρώτους γύρους χωρίς ιδιαίτερο κόπο, περίμενε τα pit-stop για να "αρπάξει" στη συνέχεια τους Ρόμπερτ Κούμπιτσα και Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Ο αυστραλός τερμάτισε τελικά στην 6η θέση, μία πίσω από τον Νίκο Ρόσμπεργκ, καθώς ο Φέτελ, ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική από τους αντιπάλους του, μπήκε για ένα pitstop-αστραπή μόλις στον προτελευταίο γύρο και κατάφερε να κρατηθεί μπροστά τους, στην 4η θέση.
Την βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν κατά σειρά οι Χούλκενμπεργκ, Κούμπιτσα, Μίκαελ Σουμάχερ και Ρούμπενς Μπαρικέλο.



Συνέντευξη Τύπου αγώνα

Οι Alonso, Button και Massa μίλησαν για το Ιταλικό Grand Prix


Στην επίσημη συνέντευξη Τύπου του Ιταλικού Grand Prix, που οργάνωσε η FIA και δόθηκε μετά το τέλος του αγώνα στο σιρκουί της Monza, πήραν μέρος οι τρεις πρώτοι της διαδικασίας, δηλαδή οι Fernando Alonso (1ος, Ferrari), Jenson Button (2ος, McLaren) και Felipe Massa (3ος, Ferrari). Οι τρεις οδηγοί μίλησαν για το πώς εξελίχθηκε ο αγώνας που τους έφερε στο βάθρο. Ας δούμε τι ειπώθηκε αναλυτικά…

Ερ: Fernando, χθες είπες ότι η pole είναι ιδιαίτερη, οπότε τι είναι η σημερινή νίκη στην έδρα της Ferrari.

Fernando Alonso: Είναι κάτι που μπορώ να συγκρίνω μόνο με το 2006 που κέρδισα στη Βαρκελώνη, στο Grand Prix της πατρίδας μου. Εκείνη ήταν μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή όπως είναι και αυτή. Φανταστικό συναίσθημα. Ήταν πολύ δύσκολος αγώνας. Είχαμε πολύ δυνατό ανταγωνισμό σήμερα, με τον Jenson να οδηγεί φανταστικά και προσπαθήσαμε να φέρουμε τις Ferrari στις δύο πρώτες θέσεις. Μετά την εκκίνηση ήταν δύσκολα με την καλή εκκίνηση του Jenson και τον καλό του ρυθμό. Αλλά η ομάδα έκανε πάλι φανταστική δουλειά, με ένα καταπληκτικό pit stop και χάρη σε αυτούς βρισκόμαστε εδώ. Κάναμε την προσπέραση στα pit.

Ερ: Τι σκέφτηκες όταν είδες τον Jenson να μπαίνει στο pit lane; Νόμιζες ότι είναι Χριστούγεννα;

FA: Όχι, για να είμαι ειλικρινής, εκείνη τη στιγμή σκεφτόμασταν την πιθανότητα να μπούμε στα pit. Οι επιλογές ήταν δύο: να μπούμε ένα γύρο νωρίτερα ή ένα γύρο αργότερα. Έπρεπε να βρούμε τη σωστή επιλογή και την κατάλληλη στιγμή. Όταν είδαμε τον Jenson να μπαίνει ήταν μία από τις ευκαιρίες μας. Είχα ένα γύρο για να πιέσω και να βασιστώ στους μηχανικούς μου. Νομίζω ότι ο γύρος μου ήταν λίγο-πολύ εντάξει, τίποτα ιδιαίτερο, αλλά το pit stop ήταν εξαιρετικό.

Ερ: Jenson, απορρόφησες όλη την πίεση του Fernando και ύστερα μπήκες πρώτος στα pit. Τι συνέβη;

Jenson Button: Ναι, η εκκίνηση ήταν καλή. Ο Fernando ήρθε λίγο κατά πάνω μου στην αρχή αλλά είχα αρκετό χώρο για να μπω στην εσωτερική στην πρώτη στροφή. Ύστερα ο υπόλοιπος πρώτος γύρος ήταν δύσκολος γιατί η ταχύτητα που είχαν στην ευθεία σε σύγκριση με εμένα το έκανε πολύ δύσκολο να τους κρατήσω πίσω. Την περισσότερη ώρα κοιτούσα στους καθρέφτες μου για να βεβαιωθώ ότι ο Fernando δεν είναι πολύ κοντά. Είναι πολύ δύσκολο εδώ να ξέρεις αν ένα μονοθέσιο είναι κολλημένο πίσω σου και κοίταζα τις οθόνες της τηλεόρασης για να δω την απόσταση. Υπήρχε πολλή πίεση. Δεν νομίζω ότι σήμερα είχαμε αρκετή ταχύτητα σε σχέση με αυτούς, αλλά όλα πήγαιναν καλά. Ήμουν πολύ ευχαριστημένος με το μονοθέσιο αλλά μετά αποφασίσαμε να μπούμε για pit stop ένα γύρο πριν από τον Fernando. Όταν βγήκα από τα pit είχα πολύ χαμηλή πρόσφυση με τα σκληρά ελαστικά. Έτσι, απογοητεύτηκα λίγο όταν είδα τον Fernando να βγαίνει από τα pit μπροστά μου. Αλλά κάναμε καλό αγώνα και η 2η θέση είναι σπουδαίο αποτέλεσμα. Πάντα θέλεις το ψηλότερο σκαλί αλλά πήραμε καλούς βαθμούς και αυτό έκανε καλό στις ελπίδες και των τριών μας για το πρωτάθλημα, οπότε είναι καλό που φεύγουμε από την Ευρώπη με έναν καλό τερματισμό στους βαθμούς.
Ερ: Μίλησες μας πιο λεπτομερώς για την εκκίνηση. Πόσο κοντά έφθασες με τις δύο Ferrari στην πρώτη στροφή.
JB: Δεν  μπορούσα να δω τον Felipe. Έκανα πολύ καλή εκκίνηση και μπόρεσα να δω τον Fernando. Φρέναρε πολύ αργά στην πρώτη στροφή, κάτι που με ξάφνιασε λίγο. Κατάφερα όμως να τον κρατήσω πίσω μου. Βγήκα σωστά από τη δεύτερη στροφή, στο δεύτερο μέρος του chicane, το οποίο πάντα με ανησυχεί. Αν δεν έκανα καλή έξοδο, ο Fernando θα μπορούσε να βγει από πίσω και να με περάσει στην 4η στροφή. Δεν συνέβη όμως. Όλα έδειχναν να κυλάνε καλά, όμως πνευματικά ήταν ένας δύσκολος αγώνας, έχοντας στο μεγαλύτερο μέρος του πίσω μου τον Fernando. Τερμάτισα όμως δεύτερος, μία θέση από την καλύτερη δυνατή. Είμαι λοιπόν αρκετά χαρούμενος και ανυπομονώ για το υπόλοιπο της σεζόν.

Ερ: Felipe, μίλησε μας για την εκκίνησή σου, τη μάχη με τον Fernando στις πρώτες στροφές και την επαφή με τον Lewis Hamilton.

Felipe MASSA: Έκανα πολύ καλή εκκίνηση. Όχι τόσο καλή όσο ο Jenson, καθώς θεωρώ ότι έκανε μάλλον την καλύτερη. Τους είδα μετά να φρενάρουν αργά στην πρώτη στροφή και ταυτόχρονα κοιτούσα τους τροχούς μου, προσπαθώντας να στρίψω σωστά. Μετά είδα τον Fernando να ανοίγει τη γραμμή του λίγο, οπότε προσπάθησα να πάω από την εξωτερική. Στην έξοδο της δεύτερης στροφής είχε λίγο καλύτερη πρόσφυση και κατάφερε να κρατηθεί μπροστά μου και να έχει τη σωστή γραμμή για την 4η στροφή. Ήμουν τέρμα αριστερά, οπότε όταν τον είδα να στρίβει έκανα τα ίδιο. Τότε ένιωσα κάτι πίσω μου και ήταν ο Lewis. Ήταν ακριβώς πίσω από τον Fernando από την εσωτερική. Ήμουν λίγο στην εξωτερική και είχαμε επαφή. Για να είμαι ειλικρινής δεν είδα τι συνέβη, απλά ένιωσα κάτι πίσω μου.
Ερ: Έμεινες περισσότερο στην πίστα από τους άλλους δύο πριν κάνεις το pit stop. Πίστευες ότι θα μπορούσες να βρεθείς μπροστά τους;
FM: Ήταν καλή ιδέα να μείνω έξω περισσότερο, όμως περίμενα ότι τα σκληρά ελαστικά μετά το γύρο εξόδου θα ήταν καλύτερα σε απόδοση από τα μαλακά. Μετά το pit stop δυσκολεύτηκα στο γύρο εξόδου όπως ο Jenson. Στη συνέχεια όμως η απόδοσή τους βελτιώθηκε και ήταν πιο γρήγορα από τα μαλακά. Ακόμη όμως και έτσι ήταν ένας καλός αγώνας. Η ομάδα έκανε καλή δουλειά. Νομίζω ότι έχασα λίγο χρόνο και στο pit stop. Ίσως να μου στοίχισαν τη μάχη για τις πρώτες δύο θέσεις. Ο αγώνας όμως ήταν εξαιρετικός, ειδικά το να βλέπεις όλο τον κόσμο στη μεγάλη ευθεία. Δεν βλέπεις την άσφαλτο αλλά τον κόσμο τριγύρω. Είναι κάτι το φανταστικό. Το να είσαι στο βάθρο στη Monza είναι ένα εκπληκτικό συναίσθημα για όλους μας.
Ερ: Fernando, επέστρεψες στη μάχη του τίτλου. Νιώθεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου μετά το αποτέλεσμα αυτό;

FA: Θεωρώ ότι οποιοδήποτε καλό αποτέλεσμα σου δίνει επιπλέον σιγουριά και είναι ένα κίνητρο για την ομάδα να συνεχίσει να εργάζεται σκληρά και να μην τα παρατά σε κανένα σημείο του πρωταθλήματος. Γνωρίζουμε ότι ένας αγώνας, καλός ή κακός, μπορεί να αλλάξει πολύ την κατάταξη στο πρωτάθλημα με το νέο βαθμολογικό σύστημα. Πρέπει να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας. Ήταν ένα καλό τριήμερο για εμάς. Στο Spa είχαμε ένα άσχημο. Πρέπει να βρούμε σταθερότητα στους τελευταίους πέντε αγώνες για να παλεύουμε για το βάθρο. Αυτό θα είναι το κλειδί. Το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί κίνητρο για όλους. Οι εναπομείναντες όμως αγώνες είναι πραγματικά σημαντικοί. Χρειαζόμαστε να το απολαύσουμε σήμερα και το επόμενο τριήμερο. Θα είμαι στο Maranello τη Δευτέρα και την Τρίτη, για να ευχαριστήσω όλη την ομάδα. Για το πρωτάθλημα θα σκεφτούμε μετά.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ

Ερ: (Paulo Ianieri – La Gazzetta dello Sport) Jenson, είδαμε ότι ο Vettel έκανε pit stop στον τελευταίο γύρο. Είναι κάτι που θα μπορούσατε να είχατε κάνει, να προσπαθήσετε να τον κρατήσετε πίσω ή αυτό δεν ήταν ποτέ μια επιλογή;

JB: Πιστεύω ότι όλα είναι μια επιλογή, πρέπει να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά σε κάθε περίσταση. Προφανώς, πιστέψαμε ότι ήταν η καλύτερη απόφαση, να μπούμε έναν γύρο νωρίτερα, από αυτούς τους δύο, αλλά βλέποντάς το τώρα, δεν πιστεύω ότι ήταν η σωστή απόφαση. Αυτές είναι δύσκολες καταστάσεις, όταν έχει προβάδισμα 0,5 δευτερόλεπτο, είτε κάνεις pit stop έναν γύρο νωρίτερα είτε έναν γύρο αργότερα. Οπότε, είναι μια δύσκολη κατάσταση και δεν νιώθω ότι δούλεψε για εμάς σήμερα, αλλά ακόμα κι έτσι, πήραμε ένα καλό αποτέλεσμα και ελπίζουμε να είμαστε πιο δυνατοί στη Σιγκαπούρη, επειδή αυτό ήταν ένα καλό τριήμερο για την ομάδα και ανυπομονώ για περισσότερη δράση στη Σιγκαπούρη.

Ερ.: (Frederic Ferret – L’Equipe) Fernando και Felipe, φτιάξατε ένα μονοθέσιο που κερδίζει για τη Monza, που είναι μια ιδιαίτερη πίστα. Πόση δουλειά έχετε για να ξαναφτιάξετε το μονοθέσιο για τη Σιγκαπούρη και για τις πιο συμβατικές πίστες, μέχρι το τέλος της χρονιάς;

FM: Νομίζω ότι συγκρίνετε τη Monza με τις επερχόμενες πίστες, είναι τελείως διαφορετικά πράγματα. Έτσι λίγο-πολύ επιστρέφουμε στο Μονακό, που είναι η Σιγκαπούρη, όπου χρειαζόμαστε ένα εντελώς διαφορετικό μονοθέσιο από αυτό που έχουμε εδώ και γνωρίζουμε ότι η Red Bull είναι πολύ δυνατή σε αυτές τις πίστες και χρειαζόμαστε κάθετη δύναμη. Έτσι, όταν πάμε στη Suzuka, που είναι περίπου σαν το Silverstone, σαν την Τουρκία, τη Βαρκελώνη και έχουμε δει ότι η Red Bull είναι πολύ δυνατή σε αυτές τις πίστες. Τέλος πάντων, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα έχουμε εύκολους αγώνες, έχουμε δυνατές ομάδες όπως η Red Bull και η McLaren, που μερικές φορές είναι ακόμα πιο δυνατές. Είναι εκεί, μάχονται για τη νίκη, για την pole position, έτσι δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο, αλλά όπως και να έχει, πρέπει να προετοιμάσουμε το μονοθέσιό μας, για κάθε πίστα που θα βρεθούμε και ελπίζουμε να γίνουμε ανταγωνιστικοί σε όλες τις πίστες, όπως ήμασταν εδώ. Έχουμε πολλή δουλειά αλλά σίγουρα έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα.

FA: Πιστεύω ότι στη Monza χρειάζεται μια μοναδική πίσω αεροτομή. Το υπόλοιπο μονοθέσιο πρέπει να είναι λίγο πολύ το ίδιο. Δεν νομίζω ότι πρέπει να ανησυχούμε για το πακέτο αναβάθμισης της Σιγκαπούρης, αλλά όπως είπε ο Felipe, γνωρίζοντας ότι αυτή η πίστα και της Σιγκαπούρης είναι αντίθετες σε χαρακτηριστικά και στροφές, περιμένουμε τη Red Bull να είναι πολύ ανταγωνιστική στη Σιγκαπούρη.
Ερ: (Bob McKenzie – The Daily Express) Jenson, η διαφορά ανάμεσα στο να κρατούσες την πρώτη θέση και στο ότι υποχώρησες στη 2η φάνηκε να δημιουργήθηκε στο pit stop, όπου έκανες 4,2 δλ. ενώ ο Fernando 3,4 δλ. Έχασες δηλαδή εκεί 0,8 δλ. Ήταν ένα κακό pit stop;
JB: Tα pit stop κρύβουν πάντα κινδύνους. Το πλήρωμα εξασκήθηκε το τριήμερο, όμως ήταν το πρώτο pit stop για την ομάδα το δικό μου. Είναι μία δύσκολη περίπτωση. Όσον αφορά εμένα, το pit stop εξελίχθηκε καλά. Ήμουν ικανοποιημένος όμως δεν γνώριζα ότι ο Fernando ήταν τόσο πιο γρήγορος. Χάσαμε λοιπόν χρόνο σε εκείνο το σημείο, όμως δυσκολεύτηκα με τα ελαστικά όταν επέστρεψα στην πίστα. Ένιωθα ότι έχανα χρόνο και με τα σκληρά ελαστικά, τα οποία προφανώς δεν ήταν σε εξαιρετική κατάσταση. Νομίζω ότι δεν έφταιγε το pit stop. Ίσως ήταν λανθασμένη η επιλογή να μπούμε στα pit νωρίς.
Ερ: (Jaime Rodriguez – El Mundo) Fernando, για πρώτη φορά στην καριέρα σου παλεύεις για τον τίτλο από διαφορετική θέση από το 2005 και το 2006, όταν ήσουν μπροστά στη βαθμολογία. Νιώθεις διαφορετική πίεση;

FA: Νομίζω ότι πάλευα για τον τίτλο και το 2007. Ήμουν 20 βαθμούς πίσω από τον επικεφαλής και φθάσαμε με τους ίδιους βαθμούς στον τελευταίο αγώνα, οπότε η σημερινή κατάσταση δεν είναι η καλύτερη. Προφανώς θα θέλαμε να είμαστε στην κορυφή και να υπερασπιζόμαστε τη διαφορά, γιατί στη θέση που είμαστε τώρα δεν υπάρχει χώρος για λάθη ή για εγκατάλειψη. Όπως είδαμε σήμερα με τον Hamilton, προηγούταν στη βαθμολογία και μετά την εγκατάλειψή του εξακολουθεί να παλεύει για τον τίτλο με πολλές ελπίδες. Τα πράγματα για εμάς είναι διαφορετικά. Αν μας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, ίσως να πούμε «αντίο» στο πρωτάθλημα. Η θέση μας δεν είναι άρα η ιδανική, πρέπει όμως να αντιμετωπίσουμε την πίεση και να πετύχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε. Απομένουν πέντε αγώνες, οπότε ας δώσουμε ό,τι έχουμε, ας μην τα παρατήσουμε. Θα το επιχειρήσουμε, γνωρίζοντας ότι η κατάσταση είναι δύσκολη.

Ερ.: (Ian Parkes – The Press Association) Fernando, συγχαρητήρια. Όταν ερχόσουν στη Ferrari, είχε φανταστεί ακόμα και στα πιο τρελά σου όνειρα, τις σκηνές που έζησες σήμερα;

FA: Δεν είχα φανταστεί ότι θα ήταν τόσο όμορφα. Όπως έχω πει μέσα στη χρονιά, η ενσωμάτωσή μου στην ομάδα ήταν φανταστική. Το καλωσόρισμα από όλες τις ομάδες, όλα τα μέλη, όλους τους Ιταλούς οπαδούς ήταν καλύτερα από ό,τι είχα φανταστεί. Έχω βρεθεί στο βάθρο και άλλες φορές στο παρελθόν, με όλον τον κόσμο να υποστηρίζει τη Ferrari, με τις σημαίες τους και για μένα ήταν ένα δυνατό συναίσθημα και ένα ευχάριστο σοκ.

Ερ.: (Heikki Kulta –Turun Sanomat) Fernando, ήταν αυτό το ταχύτερο pit stop που έχεις κάνει ποτές ή έχετε κάνει ταχύτερο σε προπόνηση;

FA: Πραγματικά δεν γνωρίζω, πρέπει να το κοιτάξω. Νομίζω ότι υπάρχει ένας αγώνας, που αν το σημερινό pit stop ήταν 3,4 δευτερόλεπτα τότε ήταν 3,2. Δεν θυμάμαι αν αυτό είχε γίνει σε αγώνα. Προφανώς υπάρχει περισσότερο άγχος κλπ. Παλεύοντας στον αγώνα, γνωρίζοντας ότι ο κύριος αντίπαλός μας έχει μπει στα pit έναν γύρο πριν από εμάς και πρέπει να αποδόσεις σε αυτά τα 3 δευτερόλεπτα, εδώ στην Ιταλία, με όλη αυτή την πίεση που έχουμε. Όπως είπα, ένιωσα ότι το pit stop ήταν το ταχύτερο που έχω κάνει ποτέ. Όπως μόλις είπα, όταν είδα το πράσινο φως, ταυτόχρονα απλά έβαλα πρώτη και πριν προλάβω να πατήσω άλλα κουμπιά είχαν αλλάξει τέσσερα ελαστικά, κάτι που ήταν πολύ-πολύ εκπληκτικό και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα.
Ερ: (Andrea Cremonesi – La Gazzetta dello Sport) Fernando, ήδη έχει απαντήσει εν μέρει σε αυτή την ερώτηση αλλά πόσο διαφορετική είναι αυτή η νίκη για σένα σε σχέση με τη νίκη του 2007;

FA: Το 2007 δεν ειπώθηκαν τόσο καλά πράγματα για μας διότι ήμασταν οι αντίπαλοι. Νομίζω πως η McLaren μάχεται μαζί με τη Ferrari για το πρωτάθλημα, έτσι η νίκη εδώ μπροστά σε όλο αυτό τον κόσμο με τον εθνικό ύμνο να παίζει ήταν κάτι φανταστικό. Όλο το 3ήμερο, από την είσοδο στα paddock αλλά και η υποστήριξη στην ομάδα ήταν καταπληκτικά. Νομίζω πως ο Felipe και εγώ είχαμε ένα φανταστικό 3ήμερο χάρη σε αυτούς.

Ερ: (Carlos Miquel – Grand Prix Actual) Fernando, πιστεύεις ότι η Ferrari θα είναι συνεπής μέχρι το τέλος της χρονιάς, διότι είναι μια χρονιά με σκαμπανεβάσματα; Πώς ήταν το φρενάρισμα όταν βγήκες από τα pit με τον Button να πλησιάζει, διότι τα ελαστικά δεν είχαν την κατάλληλη θερμοκρασία;

FA: Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε σε κάθε 3ήμερο. Στο Spa δεν ήμασταν πολύ ανταγωνιστικοί, έτσι δυσκολευτήκαμε λίγο. Στη Γερμανία ήμασταν πρώτοι και στην Ουγγαρία 2οι. Στο Spa μπορεί να μην ήμασταν ανταγωνιστικοί αλλά δεν μπορούμε να ξεχάσουμε το συμβάν με τον Barrichello, που μας έριξε 20 δευτερόλεπτα πίσω λόγω και των αλλαγών στα ελαστικά. Έτσι χωρίς το συμβάν αυτό ίσως να ήμασταν 6οι – 7οι και αυτοί οι βαθμοί θα ήταν καλοί για το πρωτάθλημα. Περιμένω η Ferrari να είναι συνεπής στους τελευταίους 5 αγώνες, μόνο στο Spa δεν τα πήγαμε καλά. Την πρώτη φορά που κοίταξα στον καθρέφτη, ο Jenson ήταν αρκετά μακριά και είπα "ωραία, είμαστε καθαρά μπροστά", αλλά ξέχασα πως ερχόταν με 320 και έφτασε γρήγορα δίπλα μου. Παραλίγο να κάνω τετ-α-κε. Είχα σπινάρισμα όταν πάτησα το γκάζι μέσα στο chicane, αυτό ήταν το μοναδικό σημείο που ρίσκαρα. Το φρενάρισμα δεν ήταν τόσο δύσκολο, αυτό που με ξάφνιασε ήταν η ταχύτητα που με πλησίασε.
Ερ: (Livio Oricchio – O Estado de Sao Paulo) Felipe, είπες πως έχασες χρόνο στο pit stop σου. Τι συνέβη, ήταν κανονικό pit stop, θεωρείς πως θα μπορούσες να είχες βγει μπροστά από τον Jenson;
FM: Ίσως, είναι δύσκολο να πω διότι όταν βγήκα από τα pit μόλις που με είχε προσπεράσει. Ήμουν αρκετά κοντά πάντως. Δεν ξέρω τι συνέβη, απλώς είδα ότι τους πήρε λίγο παραπάνω χρόνο να αλλάξουν το εμπρός δεξί ελαστικό. Δεν ήταν τόσο γρήγορο όσο του Fernando, στα pit stop μπορείς να χάσεις λίγο από λεπτομέρειες.
Ερ: Μια ερώτηση για τον Fernando: όταν βρισκόσουν πίσω από τον Jenson και έβλεπες ότι ήταν πολύ σταθερός και δεν έκανε λάθη σκέφτηκες ότι μπορεί η 2η θέση να είναι καλή;
FA: Ναι, ναι, νομίζω στο 2ο ή 3ο γύρο μου είπαν πως ο Hamilton είναι εκτός και ο Webber 9ος. Συνειδητοποίησα πως αυτός ήταν ένας σημαντικός αγώνας για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Γνωρίζαμε πως η πρώτη θέση ήταν κάτι καταπληκτικό, ιδίως εδώ στη Monza. Έπρεπε να παλέψουμε μέχρι τέλους, διότι όλοι οι tifosi άξιζαν αυτή τη μάχη. Αλλά γνωρίζαμε πως και η 2η θέση ήταν σημαντική.
Ερ: (Paulo Ianieri – La Gazzetta dello Sport) Jenson, αν δεν κέρδιζες, σκέφτηκες ότι ίσως αυτός να είναι ο καλύτερος αγώνας σου, βάσει συνθηκών, αλλά και με τα καλά νέα που άκουσες ότι ο Hamilton ήταν εκτός;
JB: Δεν γνώριζα πως ο Hamilton ήταν εκτός μέχρι το τέλος του αγώνα. Επίσης δεν ήξερα ότι ο Mark είχε κάνει άσχημη εκκίνηση αλλά αυτά δεν άλλαζαν κάτι για μένα. Ήθελα να συγκεντρωθώ στον αγώνα γιατί ήταν πολύ σημαντικός αγώνας για μένα. Αν έκανα κάποιο λάθος σε κάποια στροφή και είχα κακή έξοδο θα αντιμετώπιζα πρόβλημα, διότι και οι δύο με καταδίωκαν. Ήταν δύσκολος αγώνας, αλλά όταν είσαι μπροστά κανένας αγώνας δεν είναι εύκολος. Ήταν ένας καλός και διασκεδαστικός αγώνας. Το να φεύγω από εδώ με τη 2η θέση και 18 βαθμούς είναι πολύ καλό. Βρίσκομαι 22 βαθμούς πίσω από τον πρώτο και με το νέο βαθμολογικό σύστημα θελεις κάτι λιγότερο από νίκη, έτσι δεν είναι άσχημη θέση. Είμαι 4ος στο πρωτάθλημα και υπάρχουν πολλές πιθανότητες, όμως είναι λίγο απογοητευτικό που δεν ανέβηκα στο μεσαίο σκαλί του βάθρου.

01Mark Webber187
02Lewis Hamilton182
03Fernando Alonso166
04Jenson Button165
05Sebastian Vettel163
06Felipe Massa124
07Nico Rosberg112
08Robert Kubica108
09Michael Schumacher46
10Adrian Sutil45
11Rubens Barrichello31
12Kamui Kobayashi21
13Vitaly Petrov19
14Nico Hulkenberg16
15Vitantonio Liuzzi13

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...